Купуючи товар у нашій компанії "Мотоднепр", Ви отримуєте товарний чек, що підтверджує факт здійснення покупки і, належним чином заповнений, гарантійний талон. На всі товари, представлені в нашому інтернет-магазині, надається гарантія від виробника у повній відповідності до «Закону про захист прав споживачів».

У випадку, якщо товар потребуватиме гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до сервісного центру, контактні дані якого ви можете знайти в гарантійному талоні або уточнюйте за тел. 093-170-37-06; 097-977-00-55; 050-703-00-55; 056-796-07-08 (щодня з 08:00 до 18:00).

Обмін та повернення товару

Споживач має право повернути або обміняти товар на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін та повернення товару належної якості протягом 14 днів.

Обмін товару належної якості здійснюється якщо він не використовувався і якщо збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби,  ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Гарантійний ремонт

Гарантійний термін- це термін, протягом якого продавець (або виробник, або інша особа) бере на себе зобов'язання про проведення або безкоштовного ремонту, або заміни товару неналежної якості.

У разі виявлення у виробі дефекту протягом гарантійного терміну, ремонт або заміна виробу або його частин проводиться в авторизованому сервісному центрі фірми-виробника безкоштовно, за умови, що виріб використовувався тільки відповідно до його заводської інструкції з експлуатації та не має пошкоджень.

Термін гарантії встановлюється виробником та вказаний у Гарантійному талоні виробу.

Повноважні представники мають право відмовити у безкоштовному гарантійному ремонті у таких випадках:

  • Порушено правила експлуатації, описані в цьому посібнику;
  • Застосовувалися насадки, не призначені для цього виробу;
  • Мало місце обслуговування поза гарантійною майстернею, спроба самостійно усунути дефект чи монтаж не призначених деталей;
  • Дефект є наслідком природного зносу;
  • Несправність виникла внаслідок механічного пошкодження або недбалої експлуатації, які спричинили порушення працездатності;
  • Пошкоджено приладдя та насадки, що є невід'ємною частиною виробу;
  • Пошкодження виробу спричинене потраплянням всередину його сторонніх предметів, речовин та мерзостей;
  • При відмові 2-хили функціональніших вузлів, які впливають роботу один одного;
  • Користувачем була порушена цілісність виробу протягом гарантійного терміну: розкрито пломби, порушено збереження складу спеціальної фарби в місці кріплення, є сліди застосування механічних засобів на гвинтах, надрізані наклейки або захисні голограми;
  • У разі якщо частково або повністю відсутній заводський серійний номер.

Комерційний ремонт

Також ми маємо свій власний сервісний відділ і надаємо послуги комерційного ремонту!)

Отримати детальну безкоштовну консультацію з свого питання Ви можете звернувшись за одним із номерів телефонів:

       098 637 14 74 (Київстар)

                                099 515 66 36 (Водафон)

Наші майстри відповідатимуть на всі питання та впораються з ремонтом будь-якої складності!